duminică, 19 iunie 2016

O iubire neconditionata, pentru echipa noastra de fotbal

Buna dragilor,
A inceput Campionatul European de Fotbal, primele emotii puternice, momente de extaz si dezamagiri, dar o singura mare iubire, echipa nationala de fotbal a Romaniei.
Am trait aceleasi emotii inca din copilarie alaturi de tatal meu, care mi-a insuflat aceasta pasiune. Tot de la el am preluat si un ritual anume de pregatire inaintea partidelor, ceva magic care ma leaga inca de frumoasa perioada a copilariei. Tata spune ca trebuie neaparat sa leg bine sireturile de la tenisi, inainte de fluierul de start al partidei si astfel adversarii nostri se vor impiedica cu balonul de fotbal si nu vor reusi sa ne dea gol.

Atunci cand pierdea echipa noastra, tata gasea repede explicatia: "au pierdut baietii nostri pentru ca probabil cineva nu a legat bine sireturile de la tenisi". M-am gandit ani de zile la cuvintele lui si doar in adolescenta mi-am dat seama ca explicatia lui ascundea doua motive si anume: dragostea lui neconditionata fata de tricolori si utilitatea legarii bine a sireturilor care ma fereau de cazaturi. Asa ca, si acum verific si innod bine sireturile de la incaltarile sport, pe care le iau cu mine chiar si in concediu.
Un alt ritual preluat de la el este spartul semintelor, un calmant natural folosit pe parcursul celor 90 de minute de trairi intense. In copilarie pe stadion, mancam cele mai bune seminte, cele la dop vandute de precupetele cu rochi lungi care aveau parca o reteta speciala de preparare. Acasa, inaintea meciurilor, mama era cea care spala cu grija semintele, le presara cu sare si le cocea intr-o tigaie de aluminiu. Acum eu le cumpar de la magazinul Penny Market din cartier pentru ca strang puncte si o sa beneficiez de oferta actuala de achizitie a echipamentului oficial al echipei Romaniei cu o reducere de pana la 70%.
Avem meci greu diseara, gasca de prieteni e pe drum, cu emotii am inodat bine sireturile de la pantofii sport si pentru o buna dispozitie am pregatit semintele si bauturile.

Romania, Romania, luptam si castigam!

Distribuie:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu