sâmbătă, 25 iunie 2016

Jucariile nu sunt niciodata prea multe

Buna dragilor,
Imi plac jucariile, inca mai am suflet de copil, recunosc ca intentionat mi-am transformat sufrageria in  loc de joaca, astfel ca Ania, fetita mea de 6 anisori sa se simta in largul ei si sa joace in voie.
Un zambet larg, un moment de fericire cum numai un copil poate darui este atat de mult in schimbul unei noi jucarii, asa ca va propun sa gasim cadourile perfecte atat pentru fetite cat si pentru baietei.


Aceste jucarii cu telecomanda sunt perfecte pentru cei mici, fie ca optam pentru avion fighter, care sa cucereasca cerul sau un elicopter care sa fie usor de manevrat, fiecare copil se va bucura de usoara manevrabilitate si coordonarea perfecta a acestor mici jucarii. Ele sunt perfecte pentru spatiile libere, cei mici vor alerga in voie dupa ele si vor incerca sa-si coordoneze cat mai bine miscarile, devenind mai stapani pe ceea ce inseamna timp si spatiu. Am vazut ca asa se naste placerea zborului si cred ca o parte din ei isi vor alege ca profesie cea de pilot.

O alta placere deosebita a copiilor o reprezinta joaca in nisip, un camion cu telecomanda si excavator, este jucaria perfecta pentru ca se dezolta spiritul de echipa si-i determina sa interactioneze pentru a realizarea unui obiectiv comun.

Pana la 2 anisori, fetita mea s-a jucat doar cu masinutele si nici acum la 6 anisori nu pare sa fie atrasa exclusiv de papusi, asa ca, a fost foarte incantata de acest bolid galben care promite sa fie mereu invingator in curse. Este fabricata dintr-un material plastic de inalta calitate care asigura rezistenta iar Led-urile luminoase o fac foarte atractiva.

Dar cred ca factorul determinant pentru achizitia ei o reprezinta pretul, unui atractiv pentru o jucarie atat de frumoasa si de inteligenta.
Noi am pregatit locul pentru noile jucarii si voua va dorim spor la cumparaturi!

Distribuie:

Un comentariu: