luni, 14 martie 2016

Valiza cu dorinte de la One World Romania

Buna dragilor,
Am acceptat provocarea lansata de Blogal Initiative si One World Romania, de a va marturisi continutul valizei mele daca as fii nevoita sa-mi parasesc tara. E un exercitiu destul de dur, pentru ca eu am fost multe lucruri pe care le iubesc si cu siguranta nu pot incapea intr-o singura valiza. As lua in primul rand o icoana si cartea de rugaciuni, care sa-ma ajute in momentele de ratacire, o fotografie cu cei dragi pentru a simti mereu alaturi; un pix si o agenda pentru a nota evenimentele importante. Valiza ar contine neaparat o veche ie de la bunica, bluza mea norocoasa, rochita mov preferata si pantalonii largi cu buzunare, de care nu ma pot desparti.
Sunt alte multe  lucruri pe care as dori sa le pun in valiza, imi e foarte greu sa fac o selectie a lor, asa ca, abandonez aici ideea de a mai adauga ceva, sperand ca nu o sa fiu niciodata pusa in situatia de a parasi tara doar cu o valiza.
Hai mai bine sa va povestesc despre cea de-a 9-a editie a Festivalului International de Documentar si Drepturile Omului, organizata de One World Romania!

 In perioada 21-27 martie suntem asteptati la un maraton de 60 de filme, pline de emotie, presarate pe alocuri cu cinism si cruzime dar si cu doze mari de empatie si umor. E timpul sa plecam din fata televizorele care ne-au imbolnavit si sa ne tratam cu caspsule One World Romania, care in cantitati mari provoaca un singur efect advers: viata pare mai frumoasa in urma terapiei prin film.
Eu vreau sa particip la acest festival minunat, vreau o doza de frumustete si fericire prin film!
Dragilor, ne vedem le festival?
Distribuie:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu